باشگاه ورزشی شهرک دشت نور

باشگاه ورزشی شهرک دشت نور

شهرک دشت نور

شهرک دشت نور در مازندران یکی از بهترین و بزرگترین شهرک های ویلایی شمال کشور است که از نظر مشاعات تفریحی امکانات بینظیری را برای ساکنین خود فراهم کرده است.

از جمله امکانات تفریحی این مجموعه میتوان به دریاچه مصنوعی , پیست سوارکاری , زمین گلف , زمین های ورزشی فوتبال , بسکتبال , والیبال و پینت بال اشاره کرد. اگر قصد خرید ویلا در نور و در مجموعه دشت نور را دارید میتوانید از طریق این صفحه با مشاوران ما تماس بگیرید و از شرایط فروش ویلا و زمین در دشت نور مطلع شوید.

اما پروژه ای که ما امروز قصد معرفی آن را به شما داریم سالن باشگاه ورزشی شهرک دشت نور است.که در ادامه به آن میپردازیم.

 

مشخصات ساختمان باشگاه ورزشی شهرک دشت نور

باشگاه ورزشی شهرک دشت نور در زمینی به مساحت ۷۴۵ متر مربع احداث شده , طبقه همکف این باشگاه ۲۳۵ متر مربع است که شامل لابی، سالن بادی بیلدینگ، سرویس بهداشتی، اتاق تعویض لباس و همچنین یک کافه می باشد و طبقه اول آن ۱۷۰ متر مربع که در آن سالنی دیگر ، سرویس بهداشتی، اتاق تعویض لباس، کافه و مکانی برای استراحت طراحی شده است .

خواسته اصلی کارفرما در این پروژه ساخت ۲ سالن ورزشی بوده به شکلی که نمای این ساختمان هارمونی خود را با سازه های ویلایی شهرک حفظ کند و حجم منحصر بفردی را بسازد.و در طراحی قسمت داخلی کانسپت اصلی ، ساخت یک بنایی بوده که حسی از تمام حجم و فرم خاص فضای بیرونی را  در حالی که اعضا در داخل آن ورزش می کنند، منعکس کند .

کارفرما : شهرک دشت نور

معمار مسئول : نرگس نصیری توسی

سازه (طراحی، اجرا) : بابک بهبودی

سال ساخت : ۱۳۹۲



کلمات کلیدی
مطالب مرتبط